شرکت بازرگانی نیلویی

نیاز به راهنمایی دارید؟

پمپ وکیوم DVP

شرکت DVP یا Dry Vacuum Pumps تولید کننده‌ی پمپ وکیوم (پمپ مکشی) در شهر بولونیا، کشور ایتالیا است. شرکت DVP با سابقه و موفقیت‌های چشمگیری که در زمینه تولید پمپ صنعتی وکیوم به دست آورده، توانسته است به شهرت خوبی در منطقه اروپا، آسیا و حتی آمریکا برسد.

مزایای DVP

ازجمله ویژگی‌های شرکت DVP می‌توان به فناوری به‌روز و آپدیت، کیفیت بسیار بالا و داشتن کادر مجرب و حرفه‌ای اشاره کرد.

تجربه‌ی ۴۰ ساله‌ی این کارخانه در کنار استفاده از آخرین نسل از سیستم‌های تولیدی سبب کاهش زمان تحویل محصول به بازار شده است. همچنین شرکت DVP با استفاده از نرم افزار شبیه‌سازی مبتکر قادر به تشخیص مشکلات فنی، فشار، صدا، لرزش، ساییدگی و پارگی در همان فازهای اولیه تولید است.

پردازش، از مراکز FMS و ایستگاه‌های کاملا اتوماتیک، متصل به سیستم ERP تجاری برای پیش‌بینی قابلیت دسترسی اجزا و شبیه‌سازی تغییرات در فرایندهای موردنیاز برای رفع نیازهای مشتریان و دستیابی به حداکثر انعطاف‌پذیری در تولید است.

مزایای پمپ وکیوم dvp

تکنولوژی DVP

تکنولوژی وکیوم در محصولات DVP می‌تواند در جهت حفاظت محیط بسیار مناسب باشد. محصولات این کارخانه کاربردهای بسیاری مانند اکسیژن‌سازی و تصفیه آب هدر رفته دارد.

محصولات شرکت DVP یعنی پمپ وکیوم غالبا با جنس آلیاژ سبک هستند که به معنی عدم محدودیت در استفاده و سبکی است. شرکت DVP در کنار تولید پمپ‌های وکیوم به ساخت کمپرسورهای روغنی، بدون روغن و Blowers (دمنده) نیز پرداخته است و در ابعاد جهانی آنها را به بازار عرضه می‌کند.

در صنعت شیمی، کارکردهای فناوری DVP برای پردازش مواد اولیه‌ی تولید در مقیاس صنعتی و انتقال به شیشه، مواد شیمیایی، ترکیبات و انواع دیگر مواد استفاده می‌شود.

در بین کاربردهای توصیه شده برای پمپ های وکیوم، تقطیر، خشک کردن و گاز زدایی به چشم می‌خورند. فناوری DVP همچنین می‌تواند برای تبخیر لایه‌های نازک و پوشش‌دهی به کار رود.

کاربرد پمپ وکیوم

  • بسته بندی
  • متالورژی
  • مهندسی محیط
  • مهندسی شیمی
  • پلاستیک (ساخت ظروف و قطعات پلاستیکی به روش واکیوم فرمینگ ، ایجاد خلاء در اکسترودر ، تخلیه هوای داخل لاستیک)
  • شیشه (ایجاد خلاء و هواگیری قالب های شیشه و بطری)
  • سرامیک (ایجاد خلاء و هواگیری در واحد اکسترودر)
  • پرینت
  • و …

نمایندگی پمپ وکیوم DVP

اگر چه مرکزیت DVP در ایتالیا است ولی نمایندگان فعالی در سرتاسر جهان از جمله اروپا و آمریکا و آسیا با ارتباطات قوی بین المللی دارد و شبکه‌های فروش و توزیع کننده DVP در تمامی قاره‌ها فعالیت دارند.

شرکت بازرگانی نیلویی طی سه سال اخیر رابطه‌ی نزدیکی با شرکت DVP داشته و مشتریان رضایت کامل خود را از محصولات این شرکت ابلاغ کرده‌اند.

برای مشاهده محصولات پمپ وکیوم DVP به قسمت فروشگاه مراجعه فرمایید.
جهت مشاوره و یا خرید محصولات DVP از صفحه ارتباط با ما اقدام نمایید.

پشتیبانی آنلاین
×
خانم تقوی Whatsapp chat