شرکت بازرگانی نیلویی

نیاز به راهنمایی دارید؟

الکتروموتور MGM

شرکت تولیدی MGM در سال ۱۹۵۰ در ایتالیا تاسیس شد. دو کارخانه‌ی تولیدی و یک انبار فروش/توزیع در آساگو استان میلان دارد. این شرکت متخصص تولید موتور ترمزدار در سری های BA و BM از نوع آسنکرون، سه فاز و فن دار و با استانداردهای ISO9001-2008 و تاییدیه‌های CCC است.

شرکت تولیدی MGM در تولید الکتروموتورهای ترمزدار پیشتاز بوده و در ۶۰ کشور حضور فعالانه و بازار دارد که تسهیلات توزیع و فنی ارائه می‌کند. MGM در شهرهای مونترال کانادا، دیترویت آمریکا، چنای هندوستان و ازمیر ترکیه خدمات پشتیبانی فنی ارائه می‌دهد.

شرکت mgm

ویژگی الکتروموتور ترمزدار MGM

استفاده از ترمز برای موتورهای القایی در بعضی کاربردهای صنعتی به عنوان اصل و اساس طراحی قرار می‌گیرد.
ترمز در دستگاهایی چون بالابرهای نفربر، آسانسور، تاور کلایمر، انواع جرثقیل وینچی، نوار نقاله‌های انتقال مواد تحت زاویه و دستگاه‌های شرینک و بسته بندی و … کاربردهای فراوانی دارد.
استفاده از ترمز در موتورهای القایی عموما به خاطر توقف آنی دستگاه در لحظه استپ کنتاکتور است و اگر الکتروموتور با گیربکسی بخواهد کوپل شود که در زیر بار توقف نماید بهترین گزینه برای این کار استفاده از گیربکس‌های حلزونی است.

موتورهای ترمزدار MGM در سه سری BA ،BM ،SM موجود است.

موتورهای ترمزدار سری BA با ترمز DC و تمامی موتورهای سری BM (به جز دستگاه‌هایی که ولتاژ کمتر از 42Vdc دارند) مجهز به یکسوکننده‌ای هستند که درون جعبه‌ی ترمینال قرار گرفته است. این یکسوکننده‌ها می‌توانند طبق ولتاژ تغذیه، دارای موج کامل یا نیم موج باشند. موتورهای ترمزدار MGM ولتاژ استاندارد 230/400V±10% 50 Hz ولتاژ اروپایی را دارند. در صورت درخواست می‌توان ولتاژهای عملیاتی مختلفی را ارائه کرد. ولتاژ های عملیاتی 50HZ و 60HZ به وضوح روی پاک موتور هک می‌شوند. موتورهای MGM مناسب کار در انواع دامنه‌ی ولتاژهای ۱۰٪ از ولتاژ روی پلا هستند. ولتاژهای نامی در جدول زیر با نام “ولتاژهای پلاک” در 50Hz و 60Hz نشان داده شده‌اند، در حالی‌که ولتاژهای قابل استفاده با عنوان “ولتاژ مصرفی” نشان داده شده‌اند.

الکتروموتور mgm

کاربرد الکتروموتور ترمزدار

الکتروموتورهای ترمزدار این کارخانه در بالابرهای خانگی و صنعتی، صنایع خودروسازی، فرودگاه‌ها، سازه‌های صنعتی و صنایع معدنی کاربرد دارد. در حمل و نقل کاغذ، ماشین، فلزات، چوب و در بسته بندی استفاده می‌شود. این محصولات از استانداردهای MGI و NEMA برخوردار هستند.

الکتروموتور با ترمز مغناطیسی و عملکرد با قطع برق از منبع تغذیه است. این ویژگی، امنیت و سرعت مداخله ترمز را در صورت قطع ناگهانی منبع تغذیه ضمانت می‌کند. طراحی‌، کیفیت برتر، دقت در مونتاژ همراه با ترمز قوی، این الکتروموتورها را بسیار مطمئن کرده است.

الکتروموتور ترمزدار MGM

محصولات این شرکت بر سه نوع الکتروموتور ترمزدار MGM سری BM، الکتروموتور ترمزدار MGM سری SM و الکتروموتور MGM سری BA است؛ که دارای مشخصات زیر هستند:

    • طراحی تمامی موتورها با اینورتر و ترمز، تک سرعته – دوسرعته
    • دیسک ترمز برای گشتاور بالای ترمز و یا طولانی مدت
    • گشتاور ترمز قابل تنظیم، رهایی ترمز استاندارد
    • فن خنک‌کننده کاملا محصور، پوشش ترمز فولاد فشرده
    • استاندارد برق در NEMA ،MG1
    • اینرسی بسیار کم روتور، چرخش دستی شفت با آلن کلیدی، گشتاور استارت بالا
    • فرکانس شروع و توقف بسیار بالا، واکنش سریع ترمز زمان
    • افزایش یا کاهش اندازه فلنج، مناسب برای نصب در هر موقعیت

    سوالات متداول

    1. الکتروموتور MGM ساخت کدام کشور است؟ شرکت تولیدی MGM در سال ۱۹۵۰ در ایتالیا تاسیس شد.
    2. انواع الکتروموتور MGM ؟ این شرکت متخصص تولید موتور ترمزدار از نوع آسنکرون، سه فاز و فن دار است.
    پشتیبانی آنلاین
    ×
    خانم تقوی Whatsapp chat